Monday, 6 June 2011

naufal in da house!!

asyik enterprem makanan jer..heroku terpinggir plak...

dia bukan takat pandai sembur air liur n gigit ape2 yg tercapai dek tangan nya yg pantas itu, tp juga dh pandai dodoi2 diri sendiri utk tido..selalu sgt dgr ibu dodoikn dia kot, lekas jer dia tiru (read:blajar)..
selain tu, dia juga dh asyik menggolek kan diri.. selalu gak ler ade adegan minta tolong (read:menjerit) minta ibu kuarkan dia dari tersepit.. hehehe..
kt malaysia, about 4m+..baru blaja duduk..
ala hepinya dia dpt bgusti ngan cik bam..bersandar pada papa..papa tgh blaja jgn kacau! ;)
antara aksi bila dia mula2 discover jarinya sedap digigit yerr..
tgk! kalau bole sekepal dia nk masuk dlm mulut!!
bersama kembar 'jauh'..imran syakir..
macam kembar kan?
ummi.. ibu susuan hero kami..
qisya dh almost 1 yr! ni kazen naufal..dlm mini park naufal..baiknya main sama2..
pandai plak depa ni posing..gmbr ngan atuk kt Pahang plak..
hallooo..
kt dlm stroller, jln2 kt Motosumiyashi...
bakal imam muda? insyAllah, kita usahakan yer Naufal..
skarang dh tak gusti ngan cik bam..tp gusti ngan cik monyet plak..
jln2 mesti kena bawa kwn gusti dia ni..senang nk gigit bila perlu
natural spike yer...ni muka lepas mandi-wangi-bedak-losyen sumer!

anak murid sedang tekun dgr cikgu ajar ABC...
 dia tak paham pun yer...dia tak baca, tp sedap dia gigit! ayooo
ok last...kita letak gmbr muka budak nanges nk tido.hihihi..stil adorable (*_*)
 psstt...byeee!

(^_^)v
bopandot

1 comments:

umi said...

uih..byknya gambr naufal..mcm2 aksi. dah tembam kalah imran!

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 
Copyright © ~::bits of our life::~